نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چه خبر از نقل و انتقالات ؟

چه خبر از نقل و انتقالات ؟

تمرینات تیم فوتبال یوونتوس در فصل جدید از روز گذشته آغاز شد و تعدادی از بازیکنان تحت نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند تا از چندی دیگر نیز بازیکنان ملی پوش به تمرینات اضافه شوند. آغاز تمرینات باعث شد تا حواشی در رابطه با نقل و انتقالات بیش از گذشته شود. در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات را دنبال خواهیم کرد.

 

رسانه های ترکیه ای امروز در خبری جالب مدعی شدند:

 

باشگاه بشیکتاش ترکیه در نظر دارد از نتو دروازه بان تیم یوونتوس به عنوان شماره ی 1 خود برای فصل بعد استفاده کند تا بازیکنی مطمئن را خریداری کند.

 

این بازیکن از شرایط خود در تیم یوونتوس ناراضی است و تنها در بازی های کوپا و زمانی که جیجی با مصدومیت رو به رو بود به میدان می رفت

 

به نظر می رسد رقابت میلان و یوونتوس برای جذب پیاتسا هر روز جدی تر از گذشته می شود و گفته می شود میلانی ها بین 5 تا 8 میلیون یورو بیش از یووه پیشنهاد داده و جلوتر از بانوی پیر می باشد.

 

در حالی که یوونتوسی ها با پیشنهاد 45 میلیون یورویی سران تیم منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن بونوچی مخالفت کرده بودند، اما گفته می شود حالا منچستری های می خواهد 10 میلیون یورو به مبلغ قبلی اضافه کرده و پیشنهادی جدید را تقدیم سران یوونتوس کنند.

 

رسانه های ایتالیایی امروز در مورد زازا نوشتند:

 

به نظر می رسد یوونتوسی ها رضایت اولیه ی خود را با پیشنهاد 25 + 5 میلیون یورویی برای فروش این بازیکن اعلام داشته اند و در جلسات بعدی به سراغ نهایی شدن قرارداد پیش خواهند رفت.

 

البته کوریره امروز در این باره گفت:

 

یوونتوسی ها رضایت خود را برای پیشنهاد تیم آلمانی اعلام کرده اند اما باشگاه میلان نیز با پیشنهادی جالب توجه به سراغ زازا آمده است.

 

سه باشگاه انگلیسی و باشگاه ناپولی برای به خدمت گیری پریرا بازیکن ارژانتینی تیم یونتوس ابراز علاقه کرده اند و این بازیکن در حال بررسی شرایط می باشد تا در صورت رضایت سران یووه، تیم بعدی خود را انتخاب کند.

 

مدیر برنامه های روگانی در مورد وضعیت موکل خود و شایعاتی که پیرامون وی می باشد گفت:

 

نگرانی در این رابطه وجود ندارد، ما شرایط را می دانستیم و آگاه بودیم. اکنون نیز هیچ مشکلی نیست و روگانی با یووه ادامه خواهد داد و تیمی دیگر را انتخاب نمی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: